Saturday 3 January 2015

Celebrating end of 2014

Last 31/12/2014, 
Aku and apek enjoy the last day of 2014. Yess... apek ponteng keje hari tu. X guna kan? Hahhaha
Kami agak gila hari tu. Kua dkt tghri. For sure, 1st thing to do is lunch!!
Then... tghri rembang tu.. aku ajak p Taman Bukit Cahaya Shah Alam. Sje nk feeling2 winter kt rumah 4 musim. Entrance RM5/pax utk rumah 4 musim and RM3/pax utk masuk taman.

tunggu driver bas...

dalam rumah 4 musin (winter time) with olaf...

remind me to my old house. the veranda juz a bit diff.

~us~
 Lepas tu.. xtaw nk g mana.. aku ajak dia p teman aku derma darah. Aku dh start derma darah since I am 19. So.. mmg dh byk kali la aku derma. X silap dh lebih 10kali. Tp buku dh byk kali hilang. Hari tu p Pusat Darah Negara, aku request balik rekod yg aku pernah derma kt sana. 6 kali. Yg lain maybe aku kena mintak kt Hosp. Alor Setar.
besaq punya jarum....

dapat makan free lepas derma...

Lepas derma.. kami p China Town@Petaling Street. Slama ni aku x penah smpi lg situ. Hahaha. Jakun!
Kami jln kaki dari jln TAR. Cekang perut betis aku!!!
Pastu, dh dkt kul 9, kami balik.
blur pic...

Tp x blk rumah... kami dinner dulu kt restoran molek sek.7. Lpas tu kami pi I City. Naik Giant Ferris Wheel. Pucat muka aku!! Lepas tu..lepak sana smbil mkn gula2 kapas.

dalam takut2, sempat bg peace!

Masuk tahun baru, kami pon blah balik.. masing2 letih kot. Sharian jalan sakan. Mlm tu senget2 aku jln. 
Nmpk sgt aku ni jrg eksesais. Hahaha
Ok la.. tu kesudahan tahun 2014. 
2015 aku mula dgn another new thing. Nt la aku crita... tgguuuu...

No comments:

Post a Comment